منوی دسته بندی

بیمه پارسیان رباط کریم

بیمه حوادث

بیمه پارسیان رباط کریم چه مزیت هایی دارد؟

 

انواع بیمه پارسیان رباط کریم

بیمه پارسیان رباط کریم در زمینه های مختلفی به ارائه بیمه نامه می پردازد. در هر کدام از این پوشش های بیمه ای به نوبه ی خود مزیت هایی به همراه خواهند داشت. از بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو گرفته تا بیمه های تکمیلی درمان، بیمه های مسافرتی و باربری همگی می توانند تا حد زیادی در صدد جبران آسیب ها و خسارت های جانی و مالی برآیند. آینده نگری افراد برای تمام طول دوران زندگی می تواند نتایج شگفت انگیزی را در پی داشته باشد. دانستن مزیت ها و ویژگی های هر کدام از مدل های بیمه نامه می تواند افراد را از خسارت های جدی مصون بدارد.

"<yoastmark

یک لحظه تصور کنید که در طی یک تصادف شدید و یا حتی بر اثر آتش سوزی داخل خودرو، قسمت های زیادی از آن نابود شود. با وجود قیمت های زیاد تهیه انواع اتومبیل، قطعا خسارت اقتصادی جدی به خانواده ها وارد خواهد شد. حال در صورتی که از بیمه بدنه به عنوان یکی از برترین انواع بیمه پارسیان رباط کریم استفاده کرده باشید، می توانید هزینه خسارت وارد شده را تا حد زیادی از بیمه دریافت نمایید.

زلزله، سیل، نشت و آسیب انشعابات داخل ساختمان های مسکونی و تجاری هم از مشکلات طبیعی به حساب می آیند. هیچ چیز به جز آینده نگری و استفاده از طرح های مفید بیمه پارسیان رباط کریم نمی تواند خسارت های ایجاد شده بر اثر این اتفاقات را جبران نماید.

خرید بیمه عمر پارسیان در رباط کریم

اگر می خواهید یک عمر راحت زندگی کنید و حتی هزینه های پس از مرگ را از یک مرجع معتبر دریافت نمایید، به شما استفاده از بیمه عمر پارسیان را پیشنهاد می نماییم. با خرید این نوع بیمه پارسیان رباط کریم، اغلب هزینه فوت و دیگر هزینه های جانبی توسط شرکت بیمه پارسیان پرداخت خواهد شد. شاید شما هم افرادی را دیده باشید که پس از فوت، خانواده آن ها توانسته اند هزینه ها را حتی تا حدود پانصد میلیون تومان از شرکت بیمه گذار دریافت نمایند.

شرکت بیمه پارسیان از موفق ترین شرکت های بیمه گذار می باشد که در زمینه ی ارائه ی بیمه عمر و سرمایه گذاری طرح های بسیار کاربردی را با پوشش های مختلف موجود نموده است. در ادامه به این طرح ها اشاره خواهیم نمود.

بیمه عمر و سرمایه گذاری

بیمه عمر و سرمایه گذاری

طرح های بیمه عمر پارسیان رباط کریم

در بیمه عمر ارائه شده توسط مرکز بیمه پارسیان رباط کریم طرح های بسیار متنوعی وجود دارد. از جمله این طرح ها می توان موارد زیر را برشمرد:

بیمه عمر طرح کودکان:

والدین آینده نگر و کسانی که همیشه نگران زندگی کودکان خود هستند، می توانند با استفاده از طرح کودکان بیمه عمر، سرمایه زیادی را برای سال های بزرگسالی آن ها تامین نمایند. در حقیقت با کمک این طرح گویا سرمایه ی قابل توجهی آماده ی برداشت برای کودکان شده که آن ها طبق شرایط خود برای مصارف مختلف اعم از تحصیل، اشتغال و نوآوری و حتی ازدواج از آن بهره مند شوند. شایان ذکر است کودکان تازه متولد شده تا کودکان ۱۵ ساله می توانند از این طرح سود بالایی را دریافت نمایند.

بیمه عمر طرح خانواده:

خانواده ها اگر قصد دارند تمام اعضای خانه را تحت پوشش بیمه عمر قرار دهند، می توانند این طرح از بیمه عمر را خریداری نمایند. به جرات می توان گفت یکی از پر استقبال ترین طرح ها در مرکز بیمه پارسیان رباط کریم است. چرا که با پرداخت فقط و فقط یک حق بیمه، یک خانواده چهار نفری تحت پوشش بیمه عمر قرار گیرند. در ضمن اگر بیمه شده اصلی فوت کند، خسارت فوت پرداخت خواهد شد. همچنین مبلغ دیگری هم در اندوخته اضافه می شود.

بیمه عمر بدهکاران:

برخی از وام ها از چندین سال پیش می توانند تحت پوشش بیمه عمر قرار گیرند. بدین ترتیب در صورت فوت و عدم توانایی در برگرداندن مبلغ وام، بدهی هایی که فرد داشته است به کمک این نوع از بیمه عمر پارسیان پرداخت خواهد شد. پس می توان یک نوع بسیار مفید از بیمه به حساب آيد.

بیمه عمر سالمندان:

افراد سالمند بالای شصت سال معمولا نیاز به چکاپ پزشکی خواهد داشت. اما اگر بیمه عمر طرح سالمندان را از طریق مرکز معتبر بیمه پارسیان رباط کریم تهیه نمایند، گویا با یک تیر چند نشان زده اند. چرا که هم پوشش فوت به آن ها تعلق خواهد گرفت و هم چکاپ برای آن ها به طور منظم انجام خواهد شد.

"<yoastmark

فواید مالی بیمه عمر پارسیان

در صورت خریداری بیمه عمر از مرکز بیمه پارسیان رباط کریم، می توانید از فواید مالی زیادی بهره مند شوید. از جمله این فواید می توان به وجود تخفیف به جهت خرید دیگر مدل های بیمه نامه پارسیان اشاره نمود. یعنی در واقع اگر شما بیمه عمر پارسیان را خریداری نمایید، می توانید دیگر بیمه ها مانند بیمه خودرو، بیمه مسافرتی، باربری و یا آتش سوزی و مهندسی را هم با هزینه پایین تری دریافت کنید.

فرد متقاضی بیمه عمر بعد از گذشت دو ماه از خریداری این نوع بیمه نامه، می تواند حتی وام هم دریافت نماید. در حقیقت تا حدود نود درصد از میزان اندوخته در بیمه عمر را می توان در قالب وام دریافت کرده و به مخارج واجب خود پرداخت.

در صورت استفاده از بیمه عمر مرکز بیمه پارسیان رباطکریم، بر خلاف دیگر شرکت های بیمه کننده حتی می توانید بین ۵۰ تا ۹۰ درصد از اندوخته خود را برداشت کنید. این قابلیت یک مزیت بسیار ویژه در مورد بیمه عمر پارسیان به حساب می آید.

همچنین اعتبار بالای این شرکت بیمه گذار به سبب فعالیت مستمر در بازار بورس تهران و نیز تجربه بالا در زمینه بیمه گذاری باعث اطمینان خاطر بودن متقاضیان برای دریافت راحت خسارت ها و اندوخته های خود شده است.

در نظر گرفتن سود هم یکی دیگر از مزیت های بهره مندی از بیمه عمر پارسیان است. در حقیقت اگر شما حق بیمه خود را موعد مقرر پرداخت کنید، می توانید از چند درصد سود هم بهره مند شوید.

بیمه پارسیان رباط کریم

بیمه پارسیان رباط کریم

 

مرکز بیمه پارسیان رباط کریم کجاست؟

اگر شما هم می خواهید انواع مدل بیمه نامه های شرکت پارسیان را برای داشتن زندگی بهتر و یک عمر آرامش، از مرکز بیمه پارسیان رباط کریم تهیه نمایید، بهتر است به تنها مرکز معتبر نمایندگی این بیمه مراجعه نمایید.

ساختمان کامپیوتر خیابان بخشداری مراکز تجاری متعددی را در برگرفته است. در طبقه چهارم این ساختمان، مرکز معتبر بیمه پارسیان رباط کریم با کد نمایندگی قابل اطمینان احداث شده و شما برای هر گونه از خدمات بیمه پارسیان اعم از بیمه نامه های مربوط به خودرو، بیمه آتش سوزی، مسافرتی، باربری، حوادث و بیمه های عمر و مربوط به سرمایه گذاری را می توانید به آن جا مراجعه نمایید. تمام توضیحات مربوط به مدل های مختلف بیمه نامه ها را هم می توانید به صورت حضوری، تلفنی و یا از طریق وب سایت مرکز ما دریافت نمایید.

"شرکت

 

 

مدیر سایت وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.