منوی دسته بندی

نمایندگی بیمه پارسیان در رباط کریم

بیمه پارسیان رباط کریم

آشنایی با نمایندگی بیمه پارسیان در رباط کریم

بهترین نمایندگی بیمه پارسیان در رباط کریم

در طول زندگی افراد مشکلات زیادی رخ می دهد. از مشکلات برای سلامتی گرفته تا خودرو و خانه همگی در اجتناب ناپذیر هستند. از این رو نمایندگی بیمه پارسیان در رباط کریم احداث شده تا بتواند به اهالی این شهر خدمات ارزنده ای را ارائه  نماید.

وجود تنوع در بین شرکت های بیمه گذار باعث شده تا مردم در هنگام انتخاب سردرگم باشند. بیمه پارسیان با تجربه فراوان در زمینه انواع خدمات توانسته با روش های جدید در جهت ایجاد رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود تلاش های متعددی را انجام دهد.

نمایندگی بیمه پارسیان در رباط کریم در مقایسه با دیگر مراکز بیمه ای مزیت های عمده ای دارد. بهترین نمایندگی بیمه پارسیان در رباط کریم می تواند در حوزه های مختلف خدمات گوناگونی را به اهالی این شهر و شهرستان های اطراف ارائه نماید.

اگر شما هم می خواهید در مورد انواع خدمات و مدل های بیمه ارائه شده توسط نمایندگی بیمه پارسیان در رباط کریم اطلاعات کامل تر دریافت نمایید، در ادامه ی متن با ما همراه باشید.

خدمات نمایندگی بیمه پارسیان در رباط کریم

در این بخش می خواهیم به انواع خدمات قابل ارائه در نمایندگی بیمه پارسیان رباط کریم بپردازیم. خوشبختانه می توان گفت در این مرکز تقریبا تمام مدل های بیمه پارسیان موجود است. از جمله این بیمه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی: با مراجعه به نمایندگی بیمه پارسیان در رباط کریم می توانید تمام املاک خانگی، تجاری و حتی صنعتی خود را نسبت به حادثه آتش سوزی بیمه کنید. در این نوع از بیمه نامه ها حتی می توانید در برابر برخی دیگر از آسیب ها از جمله سیل، زلزله، صاعقه و حتی اختلال در انشعابات ساختمان هم املاک خود را بیمه نمایید. به جرات می توان گفت خریداری این نوع بیمه نامه پارسیان می تواند از آسیب های مالی پیشگیری نماید.

بیمه خودرو: این روزها استفاده از خودروهای شخصی بین مردم افزایش یافته است. انواع بیمه های مخصوص خودرو و سرنشینان آن اعم از بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه پارسیان هم از پر استفاده ترین مدل های بیمه به حساب می آیند. این بیمه ها از واجب ترین بیمه ها پیش از اقدام به رانندگی هستند. چرا که حتی مراجع قانونی یعنی پلیس راهنمایی و رانندگی هم با رانندگانی که بیمه نامه معتبر نداشته باشند را جریمه خواهند کرد. در مقایسه با دیگر شرکت های بیمه گذار، بیمه پارسیان کامل ترین خدمات را ارائه می نماید. یعنی می توان گفت هیچ بیمه بدنه به جز پارسیان نمی تواند تا این حد هزینه انواع آسیب ها اعم از تصادف، سرقت، حتی بالا و پایین رفتن قیمت ها و اتفاقات طبیعی را پرداخت نماید.

بیمه ماشین

بیمه ماشین

بیمه مهندسی: در هنگام ساختن انواع بناها و نیز فعالیت های مهندسی دیگر، خطرات جدی وجود دارد. برای مثال در مورد مهندسان ساختمان اتفاقاتی نظیر برخورد لوازم ساختمانی حین انجام پروژه ممکن است رخ دهد. با خریداری و بهره مندی از بیمه مهندسی نمایندگی بیمه پارسیان در رباط کریم، تمام کارفرمایان و کادر اجرایی پروژه تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

در ضمن شایان ذکر است که در یک نوع از بیمه مهندسی پارسیان حتی تمام تجهیزات و ماشین آلات بکار گرفته شده در ساخت یک مجتمع هم می توانند تحت پوشش قرار گیرند. و در صورت هر گونه آسیب، کارفرما قادر خواهد بود مبلغ خسارت را از شرکت بیمه پارسیان اخذ نماید.

بیمه مهندسی

بیمه مهندسی

بیمه تکمیلی: سقف بیمه های پایه درمان اغلب خیلی پایین است. از این رو به شما توصیه می کنیم پس از مراجعه به نمایندگی بیمه پارسیان در رباط کریم، نسبت به اخذ بیمه تکمیلی درمان هم اقدام نمایید. البته شرکت بیمه پارسیان طی اقدامات موثر خود، این نوع بیمه را به صورت گروهی نیز ارائه نموده است. به طبع برای گروه های اداری و کاری می تواند مفید واقع شود.

بیمه عمر: از دیگر بیمه نامه های مهم و بسیار مطلوب شرکت بیمه پارسیان می توان بیمه عمر را نام برد. در ادامه بیشتر به شرایط و مزیت های این نوع بیمه پارسیان اشاره خواهیم نمود.

شرایط بیمه عمر پارسیان

برای خیلی از افراد این سوال پیش می آید که استفاده از بیمه عمر پارسیان بر طبق چه موقعیتی امکانپذیر است؟ در پاسخ باید گفت تمام افراد زیر ۷۰ سال می توانند از بیمه عمر نمایندگی بیمه پارسیان در رباطکریم استفاده نمایند. حتی نوزاد تازه متولد شده هم می تواند توسط والدین خود تحت پوشش بیمه عمر قرار گیرد. قرارداد شکل گرفته بین متقاضیان بیمه عمر پارسیان و شرکت بیمه گذار می تواند حداقل پنج سال باشد. در مورد بیشترین مدت زمان قرارداد هم گفته شده مجموع سن متقاضی با طول زمان قرارداد حتما باید پایین تر از ۷۰ سال شود.

حق بیمه دریافت شده برای بیمه پارسیان هم به شکل های مختلف ماهانه به شکل ثابت، شش ماهه یا سالانه و با افزایش سود درصدی باید پرداخت شود.

این که فرد متقاضی بیمه عمر از نمایندگی بیمه پارسیان دررباط کریم، حق بیمه را در موعد مقرر شده از ابتدا پرداخت نکند، در اغلب موارد برای موارد شامل پوشش بیمه ایراداتی ایجاد خواهد شد. در ضمن به ناچار شرکت بیمه پارسیان قادر به تامین هزینه ها نخواهد بود.

حتی شایان ذکر است که پس از دو ماه استفاده از بیمه عمر پارسیان، درخواست بازخرید شدن هم می توانید ارائه دهید.

مزیت های بیمه عمر پارسیان

بیمه حوادث

بیمه حوادث

در صورت انتخاب بیمه عمر پارسیان، خوشبختانه مالیات هم پرداخت نخواهید کرد. هر چه قدر که برای بیمه عمر بیاندوزید، سود روزشمار در نظر گرفته خواهد شد. در مواردی که فرد متقاضی نتواند حق بیمه را در موعد مقرر پرداخت نماید، در صورت داشتن اندوخته از آن برداشته می شود تا مشکلی هم برای پوشش بیمه فرد ایجاد نشود.

این موارد تنها گزیده ای از مزیت های استفاده از بیمه عمر پارسیان به حساب می آیند.

 

آدرس بیمه پارسیان در رباط کریم

اغلب شرکت های بیمه گذار اعم از شرکت بیمه پارسیان، نمایندگی های مختلفی را در سطح تمام شهرهای کشور ایجاد نموده اند. شهر رباط کریم که فاصله ی چندانی هم با کلان شهر تهران ندارد، تنها یک نمایندگی معتبر بیمه پارسیان دارد. این مرکز که در یکی از بهترین مناطق شهر رباط کریم واقع شده است، توانسته با سابقه ی طولانی خود در امر بیمه بسیار موفق عمل کند. وجود کد معتبر در این نمایندگی باعث شده تا اغلب همشهریان در رباط کریم بتوانند به راحتی به اعتبار این مجموعه اطمینان داشته باشند.

نمایندگی بیمه پارسیان در رباطکریم را می توانید به راحتی پیدا کنید. چرا که نبش یکی از پر رفت و آمد ترین خیابان های شهر و در یک مجتمع تجاری واقع شده است. در طبقات زیرین ساختمان کامپیوتر واقع در خیابان بخشداری هم می تواند انواع لوازم کامپیوتری و متعلقات آن را خریداری نمایید و یا به تعمیر بپردازید.

"<yoastmark

مدیر سایت وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.